02.07.2011

summer light I

.



part of Dragonstars The Weekend in Black and White

.

Kommentare:

  1. I love this building, and the light is beautiful.

    AntwortenLöschen
  2. wie schön, ach ich liebe Deine schwarz-weiss Bilder! Das Licht führt in eine Märchenland und es scheint, als wohne hier der Magier..!
    Dir ganz liebe Grüsse!
    Renée

    AntwortenLöschen
  3. Dragonstar, thank you so much for your kind visit and your friendly comment.

    wish you a nice week my friend.

    best regards
    isabella

    AntwortenLöschen
  4. liebe Renée,
    ich weiß zwar nichts über den weißen Magier, aber so könnte ich mir schon das Haus eines wirklich guten Zauberers vorstellen. Ich fand diesen Lichtfleck auch ungemein anziehend, ja magisch ..

    einen schönen Abend für dich mit lieben Grüßen,
    isabella

    AntwortenLöschen
  5. anemonen,

    thank you very much for your wonderful comment!

    AntwortenLöschen
  6. Ich liebe immer dass Fachwerk Hause. Wie schoen ist Deine Foto daraus.
    David/ Houston B&W/ :-)

    Mein Deutch ist nicht so gut.

    AntwortenLöschen
  7. dear David, thank you so much for your kind (German!) comment!

    wish you a nice week.

    best regards
    isabella

    AntwortenLöschen
  8. Tatjana, thank you very much!

    my best regards to you,
    isabella

    AntwortenLöschen

Your comments are greatly appreciated! Absolutely everyone is important to me and is read carefully and generally (in most cases) any questions answered. Your contributions and interactions keeps my blog and the joy with it vivid.

· Just say NO to word verification!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...